DUNIA KUCING-KUCING KAMI

Laman web ini dicipta untuk menyatakan rasa sayang kami terhadap adik-adik `baru' dalam rumah kami...

22 March 2008

DUA HERO, SATU HEROIN


Hey... habislah bunga mama tu.




Muka poyo... baru bangun tidur.


Debab, Belang dan Tompok Jr.

4 Comments:

  • At March 24, 2008 at 4:47 PM , Anonymous laini said...

    sedapnye cium idong diorang ni.. sejuk2.. umur2 gini mesti tgh nakal...

     
  • At March 30, 2008 at 12:08 AM , Anonymous salmah said...

    thanks kak...comel2 anak2 tompok ni..nurain said...ciutnyaaa bu..siap tanya salmah yang mana abang, kakak, adik? alahaiii kak...main hentam keromo jek...from right to left...hahaha

     
  • At April 13, 2008 at 10:37 PM , Blogger Sri Diah said...

    Laini & Salmah;
    Memang betul masa ni tengah nakal, asyik menyelinap nak keluar sahaja. Sebenarnya takut nak bagi keluar sebab kecik lagi. Lagipun di luar sana tu jalan besar, bimbang kena langgar. Akak kena pasang dawai di grill buat sementara ini. Bila mereka dah besar dan boleh berdikari nanti, baru boleh buka semula dawai tu... Rimas rasanya sebab dawai tu menutup grill.

     
  • At June 28, 2008 at 6:09 AM , OpenID jareyj said...

    alamak....si comel2 ni tak ubah mcm i comel aku yg sudah tiada lg...teringat plak aku dgn elma...sebiji mcm elma ku....klu tak caya cuba tengok kat http://jareycatlovers.wordpress.com/2008/02/19/susu-penting-untuk-kesihatan-kucing/ dan http://jareycatlovers.wordpress.com/2008/01/08/elma-mylo-dalam-kenangan/ dan http://jareycatlovers.wordpress.com/2008/01/09/suntikan-vaksin-anak-kucing/. sampai sekrg masih ingat2kan masa aktif si comel-comel ni....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home