DUNIA KUCING-KUCING KAMI

Laman web ini dicipta untuk menyatakan rasa sayang kami terhadap adik-adik `baru' dalam rumah kami...

20 January 2008

ADA KE TAK NAMA AKU DALAM SENARAI CALON PILIHANRAYA TAHUN NI......

Datuk Karim termenung pada suatu malam...

Dia tertanya-tanya pasal pilihanraya umum yang bakal berlangsung

Apa lagi yang belum Datuk Karim buat di kawasan pilihanrayanya?

Ish... janganlah gambar aksi terlampau ini sampai ke tangan pengundi... harus juga Datuk Karim kena letak jawatan.

Oh... jangan pulak sampai hilang wang pertaruhan... malu!

Bukan saja kerusi pilihanraya tu panas... rupa-rupanya kerusi CEO ini pun panas. Anytime Datuk Karim kena turun dari kerusi ini bila Abah nak duduk buat kerja. Huwaa....!

p/s: Ah kena turun dari kerusi ni pun tak apa... kerusi ni pun dah koyak...!

4 Comments:

  • At March 17, 2008 at 12:00 PM , Anonymous laini said...

    wah.. gebunya Datuk K ni.. mesti sedap pelok2 masa tido... idong dia mesti sejuk2.. hehe..

     
  • At March 22, 2008 at 12:57 PM , Blogger DUNIA KUCING KAMI said...

    Laini;
    Hehehe... Datuk K sekarang ni kaki tidur, sejak kena kasi dia makan tidur saja - tu yg nampak dah obes - kena diet sekarang ni.

     
  • At March 24, 2008 at 4:53 PM , Anonymous laini said...

    bahaya tu kalau dah obes.. pakcik damak kat rawang, nama dia keledek.. tapi dah arwah.. :( gemok sgt.. tiba2 je mati.. x tau ape punca.. bila hantar mayat dia kat klinik untuk post morterm, doktor kate keledek kelebihan garam dalam badan.. kesian keledek.. :(

     
  • At November 30, 2012 at 11:25 AM , Anonymous Anonymous said...

    Klau nk bg kcing ni wngi ca ne ye?????kcing sye bsuk cngt la.....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home