DUNIA KUCING-KUCING KAMI

Laman web ini dicipta untuk menyatakan rasa sayang kami terhadap adik-adik `baru' dalam rumah kami...

25 November 2007

RASANYA TAK LAMA LAGI KAMI AKAN DAPAT 'ORANG BARU'

Ini Comel atau Tompok, adik beradik Belang yang telah lama tiada. (Cerita kematian tragis Belang akan diceritakan kemudian). Sekali pandang tidak ada apa yang peliknya pada tompok tetapi kalau diperhatikan saiz perutnya yang semakin membesar, rasanya (oh..ya lupa, si Tompok ne betina sebenarnya) tak lama lagi kami akan menerima keluarga baru dalam keluarga yang sudah besar ne.

Agak-agaknya berapa pula keluarga baru yang bakal di lahirkan oleh Tompok nanti? Mungkinkah lima ekor macam Datin Saerah? Apapun, kami akan terima seadanya keluarga baru yang bakal datang nanti. Tetapi, saya dah bisik kat Tompok, selepas semuanya selamat dan dia kembali sihat dan normal, dia akan menjalani satu pembedahan kecil untuk... dot... dot... Rasanya Tompok faham apa yang dimaksudkan.

Manakala gambar di atas ni Tompok dengan bantal 'bucuknya'. Ternyata bantal bucuk yang di 'jumpai' oleh isteri saya kat kedai depan rumah menjadi alas tidur si Tompok saban hari. Inilah bantal kesukaan si Tompok tiap kali untuk melelapkan mata... Itulah perangai paling best si Tompok atau Comel bagi kami sekeluarga

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home