DUNIA KUCING-KUCING KAMI

Laman web ini dicipta untuk menyatakan rasa sayang kami terhadap adik-adik `baru' dalam rumah kami...

24 November 2007

PANAS KOT...

Agaknya mungkin kerana bulunya tebal sangat... Dusty memang suka tidur terkangkang... kadang-kadang malu pulak menengok dia tidur macam tu. Biasanya dia suka duduk dalam bilik yang ada aircond.

Contoh dalam gambar ni, kalau tak dapat masuk bilik yang ada aircond, dapat duduk di luar bilik yang ada aircond pun dah cukup okey bagi dia.

Lihat tu dua budak kampung tu pun joint sama...!

2 Comments:

  • At March 1, 2008 at 12:02 PM , Anonymous Anonymous said...

    Suka tgk gambo yg nie. comel je gelagat diorang. Tp memang sejuk kat bwh pintu tu.
    -nabila-

     
  • At April 18, 2009 at 10:33 PM , Blogger Suhaila said...

    hahaha...

    kelakar.
    tak penah pulak tengok kucin boleh tido terkangkang sampai macam tue sekali...

    macam orang,
    haihhh...

    mesti terjaga,
    sakit tulang belakang dia tue,
    huhuhu...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home